夏日小帆船體驗 x 漁村導賞

癌症資訊網慈善基金將於2023年7月16日舉辦以下活動:

夏日熱辣辣既時候, 梗係出海啦~
為鼓勵一聚康復者積跳出框框,多D新嘗試, 一齊擁抱對生命既熱情!
我地今次帶大家體驗小帆船, 到底係海上點樣用風既動力前進呢?
仲會去參觀漁村,一齊探索大自然~

We can’t change the direction of the wind, but we can adjust our sails.
既然有D野我地控制唔到既時候, 就學習下點樣做好自己可以做既野啦 =)
呢個心態無論係在帆船, 定係面對癌症, 又或者係我地既人生入面, 都值得學習呀!

快D報名啦! 希望到時見你~
.
是次活動很榮幸獲得 Sailability Hong Kong 以及 Wah Yan Sailors 全力支持。我們亦希望藉此活動向公眾宣揚關注健康及多做運動的重要性,帶出「癌症不是盡頭 攜手勇闖第二人生」的訊息。
.
.
有意參加體驗日嘅朋友請先填寫以下表格,以便日後接收最新活動資訊,再作報名🙂

網上報名:夏日小帆船體驗 x 漁村導賞